loading...

seivira

قیمت دستگاه cnc چوب سه بعدی :امروزه دستگاه سی ان سی به بخش جدایی ناپذیر بیشتر صنایع تبدیل شده است. صنعت چوب نیز اتکای بسیار زیادی به این دستگاه دارد و می توان گ

بازدید : 65
دوشنبه 16 خرداد 1401 زمان : 11:02

قیمت دستگاه cnc چوب سه بعدی

قیمت دستگاه cnc چوب سه بعدی :امروزه دستگاه سی ان سی به بخش جدایی ناپذیر بیشتر صنایع تبدیل شده است. صنعت چوب نیز اتکای بسیار زیادی به این دستگاه دارد و می توان گفت در صورت فقدان این ماشین، خلل عظیمی به وجود خواهد آمد. این کاربرد و اتکای فراوان، بدون شک قیمت زیادی نیز طلب می کند. قیمت دستگاه سی ان سی معمولاً بالا است. از طرفی بازه قیمت آن نیز بالا است.

سی ان سی چیست؟

ماشین یا دستگاه سی ان سی (CNC) : Computer Numerical control است که با پیشرفت تکنولوژی های نوین صنعت به بازار آمدند تا فرآیند های دستی را عاری از خطاهای نیروی انسانی کنند. در کل ماشین سی ان سی دستگاهی است که بدون حضور شخص و با فرآیند کامپیوتری یک سری حرکات تعریف شده را انجام می دهد.

برای خرید سی ان سی چوب اینجا کلیک کنید

سی ان سی

همان طور که اشاره شد، سی ان سی نوعی دستگاه است که به واسطه کامپیوتر و محاسبات آن می تواند یک دستگاه را تحت کنترل خود درآورد. از این قدرت در تولیدات صنعتی که به دقت و طراحی ظریف و دقیق نیاز دارد، استفاده می شود. سی ان سی چوب یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین انواع این دستگاه است که می تواند به سرعت و دقت در تولیدات چوبی نظیر مبلمان، کمد و … کمک شایانی کند. Cnc می تواند طرح های بسیار پیچیده را بدون کمترین خطایی بر روی سطح مورد نظر شما پیاده سازی کند و به این شیوه به یاری شما در تولیدات انبوه بیاید.

قیمت دستگاه cnc چوب

باید اشاره کرد که قیمت دستگاه cnc چوب به عوامل متعددی از جمله قطعات به کار رفته در آن، اندازه و ابعاد دستگاه، برند تولید کننده سی ان سی و مواردی از این دست بستگی دارد. نمی توان قیمت ثابتی را برای دستگاه سی ان سی چوب در نظر گرفت، چرا که تنوع بالایی که در حوزه دستگاه های CNC وجود دارد، اجازه چنین کاری را نخواهد داد. برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه cnc چوب می توانید به سایت آمل برش مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از مناسب و به صرفه بودن قیمت ها، آنها را مورد بررسی قرار دهید. آمل برش مجموعه ای شناخته شده در زمینه عرضه ماشین آلات صنایع چوب است که کلیه دستگاه های خود را با گارانتی به دست مصرف کننده می رساند

دستگاه cnc چوب بزرگ

دستگاه cnc چوب بزرگ را بر اساس ابعاد دستگاه و قدرت عملکرد آن میسنجیم. دستگاه هایی که در صنعت چوب و نجاری کاربرد دارند و از آنها در کارگاه های بزرگ استفاده میشود را دستگاه سی ان سی بزرگ به حساب می‌آوریم و میتوانند ابعاد بزرگی از چوب های مختلف را برش بزنند و یا روی قطعات بزرگ چوب منبت کاری انجام بدهند.

دستگاه cnc چوب ارزان

راه اندازی کارگاه صنایع چوب، بدون دستگاه سی ان سی کاری بسیار دشوار است و در شرایط بازار کنونی که سرعت عمل و دقت در محصولات حرف اول را می زند، الزامی می باشد. اما ممکن است پرداخت هزینه های دستگاه cnc برای همه تولید کنندگان و فعالان این حوزه مقدور نباشد. در چنین شرایطی توصیه می شود که به سمت خرید دستگاه cnc چوب ارزان حرکت کرده و به این شیوه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. دستگاه های سی ان سی با توجه به برند تولید کننده، کیفیت و عمر قطعات، ابعاد و … قیمت گذاری می شوند.

برای خرید پرینتر سه بعدی اینجا کلیک کنید

دستگاه cnc چوب برش

دستگاه cnc چوب برش یکی از مهم ترین دستگاه های صنعت چوب و نجاری است. چنانچه تلاش کرده باشید به روش سنتی برشی روی چوب ایجاد کنید متوجه خواهید شد که انجام این کار به قدرت بسیار زیادی نیاز دارد و پس از طی مرحله ی سخت برش چوب، سنگ زدن، ساب زدن نیز انرژی، قدرت و زمان زیادی نیاز دارد.

قیمت دستگاه سی ان سی با توجه کاربرد متفاوت است!

دستگاه سی ان سی چوب برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که با نحوه کارکرد این دستگاه آشنایی پیدا کنید، می توانید کسب و کار پر رونقی با آن راه اندازی کنید. در ادامه به صورت مختصر به برخی کاربردهای این دستگاه در صنعت چوب اشاره خواهیم کرد. بدیهی است که دستگاه های سی ان سی با توجه به کاربردشان قیمت های متفاوتی دارند. در ادامه به این کاربردها اشاره می کنیم.

انواع سی ان سی

ماشین های سی ان سی انواع و دسته بندی های مختلفی دارند که با توجه به ساختار و قطعات استفاده شده در آن می‌تواند برای پلتفرم و قطعه کار های با جنس و شکل مختلف استفاده شود. مانند سی ان سی سنگ، چوب و فلز و…

خرید و فروش ماشین سی ان سی

ماشین های سی ان سی دارای انواع مختلفی هستند که ابعاد محیط کار cnc ، توان اسپیندل و سرعت دوران اسپیندل، کنترلر سی ان سی، سرعت پیشروی cnc ، میز سی ان سی و نحوه انتقال محور سی ان سی در تقسیم بندی انواع ماشین سی ان سی و قیمت دستگاه سی ان سی نقش مهمی دارند.

قابلیتهای دستگاه سی ان سی چوب

جهت تولید محصولات با کیفیت و داشتن آرامش در انجام سفارشات داشتن دستگاهی با قابلیتهای بهتر و مطمئن تر مطلب بسیار مهمی است . در خرید دستگاه خود باید به این نکته توجه داشته باشید . باید مشخصات دستگاه خود را بدانید و از قابلیتهای آن مطلع باشید تا بتوانید بهترین کارکرد ر ااز دستگاه خود بگیرید.

پشتیبانی فنی سی ان سی چوب

قبل از خرید دستگاه حتما از بالا بودن سطح پشتیبانی فنی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.هر چه قدر هم دستگاه دستگاه خوب و با کیفیتی باشد باز هم اهمیت پشتیبانی فنی کاهش پیدا نمیکند.پشتیبانی فنی از مهمترین مواردی میباشد که به هنگام خرید دستگاه CNC مورد توجه قرار دهید و به کمک آن استفاده طولانی مدت خود را تضمین کنید. باتوجه به اینکه در سال‌های اولیه استفاده از دستگاه سی ان سی معمولا مورد خاصی ایجاد نمی‌شود و دستگاه بدون نقص کار می‌کند، اما به‌مرورزمان به تجهیزات مصرفی و برخی قطعات مختلف دستگاه نیاز خواهید داشت.

ظریف کاری

یکی از کاربردهای فراوان دستگاه سی ان سی چوب در ساخت تابلو، مهر، تندیس و مواردی است که نیازمند ظرافت و دقت بسیار بالا هستند. دستگاه سی ان سی به دور از هرگونه دخالت دست، با بیشترین میزان دقت طرح های با مقیاس پایین را ایجاد می کند.

درب و پنجره

در تولید درب و پنجره نیز به وفور از دستگاه سی ان سی استفاده می شود. برای مثال طرح های زیبایی که در زیر روکش های ممبران مشاهده می کنید، عمدتاً توسط دستگاه سی ان سی ایجاد شده است. البته از آنجایی که معمولاً قطعات چوبی درب بزرگ هستند، دستگاه سی ان سی بزرگتری نیز طلب می کنند که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

نمای ساختمان

امروزه در برخی ساختمان های لوکس مسکونی، تجاری و اداری از نمای چوب استفاده می شود. استفاده از چوب می تواند زیبایی های خاص خود را داشته باشد و تنوع بیشتری به نمای ساختمان ببخشد. ایجاد طرح و نقشه های مختلف در نمای چوبی ساختمان ها عمدتاً توسط دستگاه سی ان سی اجرا می شود.

ظریف کاری

یکی از کاربردهای فراوان دستگاه سی ان سی چوب در ساخت تابلو، مهر، تندیس و مواردی است که نیازمند ظرافت و دقت بسیار بالا هستند. دستگاه سی ان سی به دور از هرگونه دخالت دست، با بیشترین میزان دقت طرح های با مقیاس پایین را ایجاد می کند.

قیمت دستگاه سی ان سی کوچک و خانگی

دستگاه سی ان سی خانگی بیشتر برای مصارف سرگرمی، آموزشی و ساخت ماکت استفاده می شود. اندازه میز کار سی ان سی خانگی حدود 15 تا 30 سانتی متر مربع متفاوت است. سی ان سی کوچک و خانگی نمی تواند نیازهای صنعتی و کارگاهی شما را برآورده کند. با این وجود اگر می خواهید با نحوه کار دستگاه آشنا شده یا برای امور آموزشی از آن استفاده کنید، می تواند این محصول را تهیه کرده و جیبتان هم خالی نشود. از آنجایی دستگاه قیمت سی ان سی به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز هر روز در حال تغییر است، قیمت ها به دلار عنوان می شوند. قیمت دستگاه سی ان سی خانگی یا مینی از 500 تا 5000 دلار متغیر است. این دستگاه علاوه بر چوب می تواند آلومینیوم را نیز برش دهد.

قیمت دستگاه سی ان سی با اندازه متوسط و بازه حرکتی اندک

این دستگاه برای برخی کارهای صنعتی و کارگاهی می تواند استفاده شود اما محدودیت هایی دارد که ممکن است شما را در خرید آن مردد کند. اندازه میز کار این نوع دستگاه سی ان سی از 120 تا 250 سانتی متر مربع متفاوت است. این نوع دستگاه سی ان سی دارای 3 محور حرکتی است و محور Z آن دامنه حرکت محدودی دارد. یکی از دیگر محدودیت های این دستگاه این است که نباید به صورت مداوم و برای کارهای سنگین از آن استفاده کرد؛ بنابراین سی ان سی با اندازه متوسط پروژه های کوچک و سبک مناسب خواهد بود. قیمت این نوع دستگاه بسته به قدرت آن از 4 تا 25 هزار دلار متفاوت خواهد بود.

قیمت دستگاه سی ان سی غول پیکر

همان طور که دستگاه سی ان سی خانگی برای هر صنعتی استفاده نمی شود و کاربرد محدودی دارد، این دستگاه نیز برای هرکسی ساخته نشده و کاربرد آن بسیار محدود است. گاهی اوقات لوازم جانبی این محصول از خود دستگاه بیشتر شده و حتی قیمت آن‌ها نیز از خود دستگاه بیشتر می شود. صنایع سنگین و برخی پروژه های تجاری منحصر به فرد برای تأمین نیازهای خود به این دستگاه متوسل می شوند. قیمت این نوع دستگاه سی ان سی از 150 هزار دلار شروع شده و می تواند به همراه لوازم جانبی به بیش از یک میلیون دلار نیز افزایش یابد.

تجربه و تخصص تولید کننده سی ان سی

هنگام خرید دستگاه CNC همواره باید تجربیات و تخصص کمپانی سازنده دستگاه را در نظر داشته باشید. تولید کنندگانی که تجربه زیادتری در تولید دستگاه دارند می‌توانید انتظار داشته باشید که تیم طراحان، برنامه نویسان، مهندسان و دیگر کارشناسان متخصص تری داشته باشند. برندهای معتبر در حوزه تولید دستگاه سی ان سی اعتبار خود را به تولید نامناسب و یا درآمد مقطعی نمی‌فروشند و ترجیح می‌دهند که دستگاه باکیفیت به مشتریان خود تحویل دهند. سال‌ها تجربه و دانش می‌تواند به تولید دستگاه بی نظیر منجر شود.

کیفیت قطعات دستگاه سی ان سی

موارد بسیار مهم در انتخاب دستگاه نوع قطعات یدکی و کیفیت مواد مصرفی میباشد.دستگاههای برتر همواره از قطعات یدکی با کیفیت تری استفاده میکنند.کیفیت قطعات سی ان سی نقش بسیار مهم در عملکرد دستگاه دارد و دستگاهی که از قطعات بهتری بهره برده باشد، کیفیت کار و طول عمر بهتری خواهد داشت.

دستگاه CNC چوب مدل IA250C

مناسب برای کارگاه های کوچک می باشد که با برق تک فاز و قیمت مناسب توان اجرای طرح های سی ان سی را در ابعاد ۱۳۰*۲۵۰ سانتی متر با دقت مناسب ارائه می دهد. سیستم حرکتی دستگاه از چهار عدد استپ موتور قوی سدخت شرکت لیدشاین چین با شفت و بلبرینگ های ژاپن بهره مند است و عملیات براده برداری به وسیله یک عدد اسپیندل موتور ۴.۵ کیلو وات انجام می پذیرد .

دستگاه CNC مدل IA250S

این مدل از دستگاه CNC چوب ساخت گروه صنعتی ایران اتوماسیون تلفیقی از دستگاه های گروه C و گروه W می باشد . در واقع دستگاه فوق از سرعت و دقتی مشابه دستگاه های سری W بهره میبرد ، با این تفاوت که قیمتی پایین تر از این سری دستگاه ها دارد .

دستگاه CNC مدل IA250W

دستگاه CNC چوب مدل IA250W با ابعاد حرکتی ۱۳۰ * ۲۵۰ دارای دقت حرکتی بسیار بالا می باشد که با طراحی سازه ای مستحکم توان اجرای طرح های پیچیده با سرعت های بالا را دارا می باشد. سیستم حرکتی دستگاه از ۳۷۵۰ وات قدرت سروموتور های ۱۶۰.۰۰۰ پالس ۲۰۰۰ دور دلتا بهره مند است که هماهنگی بسیار عالی با الکترو اسپیندل HSD با قدرت ۶ تا ۷.۲ کیلو وات ایجاد کرده است . تمام محور های دستگاه فوق از ریل های HIWIN تایوان با سختی ۶۰ راکول به همراه سیستم روغن کاری مرکزی اتومات تایمر دار بهره مند بوده که باعث افزایش چند برابری طول عمر واگن های دستگاه می شود

منبع : مانا سی ان سی تولید کننده انواع دستگاه های سی ان سی

قیمت دستگاه cnc چوب سه بعدی

قیمت دستگاه cnc چوب سه بعدی :امروزه دستگاه سی ان سی به بخش جدایی ناپذیر بیشتر صنایع تبدیل شده است. صنعت چوب نیز اتکای بسیار زیادی به این دستگاه دارد و می توان گفت در صورت فقدان این ماشین، خلل عظیمی به وجود خواهد آمد. این کاربرد و اتکای فراوان، بدون شک قیمت زیادی نیز طلب می کند. قیمت دستگاه سی ان سی معمولاً بالا است. از طرفی بازه قیمت آن نیز بالا است.

سی ان سی چیست؟

ماشین یا دستگاه سی ان سی (CNC) : Computer Numerical control است که با پیشرفت تکنولوژی های نوین صنعت به بازار آمدند تا فرآیند های دستی را عاری از خطاهای نیروی انسانی کنند. در کل ماشین سی ان سی دستگاهی است که بدون حضور شخص و با فرآیند کامپیوتری یک سری حرکات تعریف شده را انجام می دهد.

برای خرید سی ان سی چوب اینجا کلیک کنید

سی ان سی

همان طور که اشاره شد، سی ان سی نوعی دستگاه است که به واسطه کامپیوتر و محاسبات آن می تواند یک دستگاه را تحت کنترل خود درآورد. از این قدرت در تولیدات صنعتی که به دقت و طراحی ظریف و دقیق نیاز دارد، استفاده می شود. سی ان سی چوب یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین انواع این دستگاه است که می تواند به سرعت و دقت در تولیدات چوبی نظیر مبلمان، کمد و … کمک شایانی کند. Cnc می تواند طرح های بسیار پیچیده را بدون کمترین خطایی بر روی سطح مورد نظر شما پیاده سازی کند و به این شیوه به یاری شما در تولیدات انبوه بیاید.

قیمت دستگاه cnc چوب

باید اشاره کرد که قیمت دستگاه cnc چوب به عوامل متعددی از جمله قطعات به کار رفته در آن، اندازه و ابعاد دستگاه، برند تولید کننده سی ان سی و مواردی از این دست بستگی دارد. نمی توان قیمت ثابتی را برای دستگاه سی ان سی چوب در نظر گرفت، چرا که تنوع بالایی که در حوزه دستگاه های CNC وجود دارد، اجازه چنین کاری را نخواهد داد. برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه cnc چوب می توانید به سایت آمل برش مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از مناسب و به صرفه بودن قیمت ها، آنها را مورد بررسی قرار دهید. آمل برش مجموعه ای شناخته شده در زمینه عرضه ماشین آلات صنایع چوب است که کلیه دستگاه های خود را با گارانتی به دست مصرف کننده می رساند

دستگاه cnc چوب بزرگ

دستگاه cnc چوب بزرگ را بر اساس ابعاد دستگاه و قدرت عملکرد آن میسنجیم. دستگاه هایی که در صنعت چوب و نجاری کاربرد دارند و از آنها در کارگاه های بزرگ استفاده میشود را دستگاه سی ان سی بزرگ به حساب می‌آوریم و میتوانند ابعاد بزرگی از چوب های مختلف را برش بزنند و یا روی قطعات بزرگ چوب منبت کاری انجام بدهند.

دستگاه cnc چوب ارزان

راه اندازی کارگاه صنایع چوب، بدون دستگاه سی ان سی کاری بسیار دشوار است و در شرایط بازار کنونی که سرعت عمل و دقت در محصولات حرف اول را می زند، الزامی می باشد. اما ممکن است پرداخت هزینه های دستگاه cnc برای همه تولید کنندگان و فعالان این حوزه مقدور نباشد. در چنین شرایطی توصیه می شود که به سمت خرید دستگاه cnc چوب ارزان حرکت کرده و به این شیوه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. دستگاه های سی ان سی با توجه به برند تولید کننده، کیفیت و عمر قطعات، ابعاد و … قیمت گذاری می شوند.

برای خرید پرینتر سه بعدی اینجا کلیک کنید

دستگاه cnc چوب برش

دستگاه cnc چوب برش یکی از مهم ترین دستگاه های صنعت چوب و نجاری است. چنانچه تلاش کرده باشید به روش سنتی برشی روی چوب ایجاد کنید متوجه خواهید شد که انجام این کار به قدرت بسیار زیادی نیاز دارد و پس از طی مرحله ی سخت برش چوب، سنگ زدن، ساب زدن نیز انرژی، قدرت و زمان زیادی نیاز دارد.

قیمت دستگاه سی ان سی با توجه کاربرد متفاوت است!

دستگاه سی ان سی چوب برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که با نحوه کارکرد این دستگاه آشنایی پیدا کنید، می توانید کسب و کار پر رونقی با آن راه اندازی کنید. در ادامه به صورت مختصر به برخی کاربردهای این دستگاه در صنعت چوب اشاره خواهیم کرد. بدیهی است که دستگاه های سی ان سی با توجه به کاربردشان قیمت های متفاوتی دارند. در ادامه به این کاربردها اشاره می کنیم.

انواع سی ان سی

ماشین های سی ان سی انواع و دسته بندی های مختلفی دارند که با توجه به ساختار و قطعات استفاده شده در آن می‌تواند برای پلتفرم و قطعه کار های با جنس و شکل مختلف استفاده شود. مانند سی ان سی سنگ، چوب و فلز و…

خرید و فروش ماشین سی ان سی

ماشین های سی ان سی دارای انواع مختلفی هستند که ابعاد محیط کار cnc ، توان اسپیندل و سرعت دوران اسپیندل، کنترلر سی ان سی، سرعت پیشروی cnc ، میز سی ان سی و نحوه انتقال محور سی ان سی در تقسیم بندی انواع ماشین سی ان سی و قیمت دستگاه سی ان سی نقش مهمی دارند.

قابلیتهای دستگاه سی ان سی چوب

جهت تولید محصولات با کیفیت و داشتن آرامش در انجام سفارشات داشتن دستگاهی با قابلیتهای بهتر و مطمئن تر مطلب بسیار مهمی است . در خرید دستگاه خود باید به این نکته توجه داشته باشید . باید مشخصات دستگاه خود را بدانید و از قابلیتهای آن مطلع باشید تا بتوانید بهترین کارکرد ر ااز دستگاه خود بگیرید.

پشتیبانی فنی سی ان سی چوب

قبل از خرید دستگاه حتما از بالا بودن سطح پشتیبانی فنی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.هر چه قدر هم دستگاه دستگاه خوب و با کیفیتی باشد باز هم اهمیت پشتیبانی فنی کاهش پیدا نمیکند.پشتیبانی فنی از مهمترین مواردی میباشد که به هنگام خرید دستگاه CNC مورد توجه قرار دهید و به کمک آن استفاده طولانی مدت خود را تضمین کنید. باتوجه به اینکه در سال‌های اولیه استفاده از دستگاه سی ان سی معمولا مورد خاصی ایجاد نمی‌شود و دستگاه بدون نقص کار می‌کند، اما به‌مرورزمان به تجهیزات مصرفی و برخی قطعات مختلف دستگاه نیاز خواهید داشت.

ظریف کاری

یکی از کاربردهای فراوان دستگاه سی ان سی چوب در ساخت تابلو، مهر، تندیس و مواردی است که نیازمند ظرافت و دقت بسیار بالا هستند. دستگاه سی ان سی به دور از هرگونه دخالت دست، با بیشترین میزان دقت طرح های با مقیاس پایین را ایجاد می کند.

درب و پنجره

در تولید درب و پنجره نیز به وفور از دستگاه سی ان سی استفاده می شود. برای مثال طرح های زیبایی که در زیر روکش های ممبران مشاهده می کنید، عمدتاً توسط دستگاه سی ان سی ایجاد شده است. البته از آنجایی که معمولاً قطعات چوبی درب بزرگ هستند، دستگاه سی ان سی بزرگتری نیز طلب می کنند که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

نمای ساختمان

امروزه در برخی ساختمان های لوکس مسکونی، تجاری و اداری از نمای چوب استفاده می شود. استفاده از چوب می تواند زیبایی های خاص خود را داشته باشد و تنوع بیشتری به نمای ساختمان ببخشد. ایجاد طرح و نقشه های مختلف در نمای چوبی ساختمان ها عمدتاً توسط دستگاه سی ان سی اجرا می شود.

ظریف کاری

یکی از کاربردهای فراوان دستگاه سی ان سی چوب در ساخت تابلو، مهر، تندیس و مواردی است که نیازمند ظرافت و دقت بسیار بالا هستند. دستگاه سی ان سی به دور از هرگونه دخالت دست، با بیشترین میزان دقت طرح های با مقیاس پایین را ایجاد می کند.

قیمت دستگاه سی ان سی کوچک و خانگی

دستگاه سی ان سی خانگی بیشتر برای مصارف سرگرمی، آموزشی و ساخت ماکت استفاده می شود. اندازه میز کار سی ان سی خانگی حدود 15 تا 30 سانتی متر مربع متفاوت است. سی ان سی کوچک و خانگی نمی تواند نیازهای صنعتی و کارگاهی شما را برآورده کند. با این وجود اگر می خواهید با نحوه کار دستگاه آشنا شده یا برای امور آموزشی از آن استفاده کنید، می تواند این محصول را تهیه کرده و جیبتان هم خالی نشود. از آنجایی دستگاه قیمت سی ان سی به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز هر روز در حال تغییر است، قیمت ها به دلار عنوان می شوند. قیمت دستگاه سی ان سی خانگی یا مینی از 500 تا 5000 دلار متغیر است. این دستگاه علاوه بر چوب می تواند آلومینیوم را نیز برش دهد.

قیمت دستگاه سی ان سی با اندازه متوسط و بازه حرکتی اندک

این دستگاه برای برخی کارهای صنعتی و کارگاهی می تواند استفاده شود اما محدودیت هایی دارد که ممکن است شما را در خرید آن مردد کند. اندازه میز کار این نوع دستگاه سی ان سی از 120 تا 250 سانتی متر مربع متفاوت است. این نوع دستگاه سی ان سی دارای 3 محور حرکتی است و محور Z آن دامنه حرکت محدودی دارد. یکی از دیگر محدودیت های این دستگاه این است که نباید به صورت مداوم و برای کارهای سنگین از آن استفاده کرد؛ بنابراین سی ان سی با اندازه متوسط پروژه های کوچک و سبک مناسب خواهد بود. قیمت این نوع دستگاه بسته به قدرت آن از 4 تا 25 هزار دلار متفاوت خواهد بود.

قیمت دستگاه سی ان سی غول پیکر

همان طور که دستگاه سی ان سی خانگی برای هر صنعتی استفاده نمی شود و کاربرد محدودی دارد، این دستگاه نیز برای هرکسی ساخته نشده و کاربرد آن بسیار محدود است. گاهی اوقات لوازم جانبی این محصول از خود دستگاه بیشتر شده و حتی قیمت آن‌ها نیز از خود دستگاه بیشتر می شود. صنایع سنگین و برخی پروژه های تجاری منحصر به فرد برای تأمین نیازهای خود به این دستگاه متوسل می شوند. قیمت این نوع دستگاه سی ان سی از 150 هزار دلار شروع شده و می تواند به همراه لوازم جانبی به بیش از یک میلیون دلار نیز افزایش یابد.

تجربه و تخصص تولید کننده سی ان سی

هنگام خرید دستگاه CNC همواره باید تجربیات و تخصص کمپانی سازنده دستگاه را در نظر داشته باشید. تولید کنندگانی که تجربه زیادتری در تولید دستگاه دارند می‌توانید انتظار داشته باشید که تیم طراحان، برنامه نویسان، مهندسان و دیگر کارشناسان متخصص تری داشته باشند. برندهای معتبر در حوزه تولید دستگاه سی ان سی اعتبار خود را به تولید نامناسب و یا درآمد مقطعی نمی‌فروشند و ترجیح می‌دهند که دستگاه باکیفیت به مشتریان خود تحویل دهند. سال‌ها تجربه و دانش می‌تواند به تولید دستگاه بی نظیر منجر شود.

کیفیت قطعات دستگاه سی ان سی

موارد بسیار مهم در انتخاب دستگاه نوع قطعات یدکی و کیفیت مواد مصرفی میباشد.دستگاههای برتر همواره از قطعات یدکی با کیفیت تری استفاده میکنند.کیفیت قطعات سی ان سی نقش بسیار مهم در عملکرد دستگاه دارد و دستگاهی که از قطعات بهتری بهره برده باشد، کیفیت کار و طول عمر بهتری خواهد داشت.

دستگاه CNC چوب مدل IA250C

مناسب برای کارگاه های کوچک می باشد که با برق تک فاز و قیمت مناسب توان اجرای طرح های سی ان سی را در ابعاد ۱۳۰*۲۵۰ سانتی متر با دقت مناسب ارائه می دهد. سیستم حرکتی دستگاه از چهار عدد استپ موتور قوی سدخت شرکت لیدشاین چین با شفت و بلبرینگ های ژاپن بهره مند است و عملیات براده برداری به وسیله یک عدد اسپیندل موتور ۴.۵ کیلو وات انجام می پذیرد .

دستگاه CNC مدل IA250S

این مدل از دستگاه CNC چوب ساخت گروه صنعتی ایران اتوماسیون تلفیقی از دستگاه های گروه C و گروه W می باشد . در واقع دستگاه فوق از سرعت و دقتی مشابه دستگاه های سری W بهره میبرد ، با این تفاوت که قیمتی پایین تر از این سری دستگاه ها دارد .

دستگاه CNC مدل IA250W

دستگاه CNC چوب مدل IA250W با ابعاد حرکتی ۱۳۰ * ۲۵۰ دارای دقت حرکتی بسیار بالا می باشد که با طراحی سازه ای مستحکم توان اجرای طرح های پیچیده با سرعت های بالا را دارا می باشد. سیستم حرکتی دستگاه از ۳۷۵۰ وات قدرت سروموتور های ۱۶۰.۰۰۰ پالس ۲۰۰۰ دور دلتا بهره مند است که هماهنگی بسیار عالی با الکترو اسپیندل HSD با قدرت ۶ تا ۷.۲ کیلو وات ایجاد کرده است . تمام محور های دستگاه فوق از ریل های HIWIN تایوان با سختی ۶۰ راکول به همراه سیستم روغن کاری مرکزی اتومات تایمر دار بهره مند بوده که باعث افزایش چند برابری طول عمر واگن های دستگاه می شود

منبع : مانا سی ان سی تولید کننده انواع دستگاه های سی ان سی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 3924
  • کدهای اختصاصی